Informace pro pacienty

Salutea nám pomáhá zlepšovat naše služby

Jak systém pro garanci termínů funguje?
Podívejte se na krátké video.

Registrace

1. Vyplníte krátký registrační formulář.

2. Zadáte údaje z platební karty pro garanci budoucích rezervací.

3. Údaje jsou zpracovány podle nejpřísnějších bezpečnostních norem.

4. S Vaší kartou jako garancí Vám může lékař potvrdit rezervaci.

Rezervace

1. Před začátkem každé rezervace Vám pošleme upomínku emailem a SMS.

2. Pokud se nebudete moci dostavit, jedním tlačítkem se jednoduše omluvíte.

3. Nic neplatíte. Stačí se dostavit, nebo se včas omluvit.

4. Pokud se nedostavíte bez omluvy, bude Vám naúčtován poplatek za nezrušený termín.

Ke stažení

Informační leták pro pacienty

Vaše platební údaje jsou 100% chráněné.

Údaje, které zadáváte do systému jsou v absolutním bezpečí. Nikdo k nim nemá přístup a nemůže dojít k jejich zneužití.

Ve chvíli, kdy zadáte údaje ze své platební karty, jsou zašifrovány a uschovány u provozovatele platební brány dle nejpřísnější bezpečnostní normy PCI DSS. 

Často kladené otázky

Proč vkládám platební kartu?

Karta, kterou při registraci zadáváte, je garancí za rezervovaný termín u Vašeho lékaře. Pokud termín včas zrušíte (v případě, že nemůžete dorazit), nebude Vám účtovaný žádný poplatek.

Podobně je tomu například při rezervaci pobytu v hotelu, který včas zrušíte a nic neplatíte.

Jak je karta zabezpečena?​

Po zadání platební karty jsou údaje zašifrovány a uschovány u provozovatele platební brány dle mezinárodní bezpečnostní normy PCI DSS.

Stejnou certifikaci využívají platební brány, které běžně používáte pro online nákupy.

Kdy a proč platím poplatek?

Smluvený poplatek zaplatíte pouze za termín, na který jste se nedostavili a zároveň se z něj včas neomluvili.

Přesné znění podmínek pro zrušení rezervace získáte při registraci do systému.

Lze termín bezplatně zrušit v případě urgentních situací?

Zde záleží na domluvě. Co nejdříve kontaktujte Vašeho lékaře a zjistěte, zda je možné termín za daných výjimečných okolností zrušit bez poplatku.

Co když nemám platební kartu?

V případě, že nevlastníte platební kartu, je třeba se na dalším postupu domluvit přímo s Vaším lékařem.

Co mám dělat, pokud nechci platební kartu poskytnout?

V případě, že se rozhodnete odmítnout vložit platební kartu do Vašeho účtu pro rezervace, je třeba se na dalším postupu domluvit přímo s Vaším lékařem.